БЪРЗА И ЛЕСНА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ

Без необходимост от дълги обяснения и изтощаващи условия!

Уважаеми клиенти,

Замяна или връщане може да бъдат лесно осъществени до 14 дни след закупуването и получаването на артикула! Размерът е неподходящ, не отговаря на очакванията Ви или просто не Ви харесва? Не се притеснявайте! Тук може да намерите цялата необходима информация и за нула време да вземете нов продукт или да си върнете паричките, които сте заплатили!

МОЛЯ, преди да пристъпите към описаните по-долу варианти, да се свържете с нас на тел: 0899130214, и-мейл (info@infantjoy.bg) или фейсбук месинджър, за да Ви предоставим всички детайли, подготвим процеса и да го направим максимално бърз и удобен!

А ето как става:

ЗАМЯНА

Замяна на даден продукт може да се направи веднага след като се свържете с нас и обсъдим детайлите по връщането му и закупуването на новият! На кратко, за да не изтощаваме Вас с подробна бюрокрация, ние имаме за задача да подготвим целия процес и да уведомим Еконт, че ще бъде направена замяна, като им предоставим цялата необходима информация. Те от своя страна ни подготвят номерче за бъдещата операция и ние го предоставяме на Вас. По този начин, когато отидете в Еконт с дрешката е достатъчно единствено да предоставите номерчето и нея, без необходимост от адреси, имена и т.н.  Веднага щом получим върнатата дрешка, ние ще изпратим новата такава. Всяка разлика в цената ще бъде възстановена от необходимата страна под формата на паричен превод в Еконт. В случай, че плащането е направено с банкова карта,възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 4 работни дни.

Замяната ще отнеме между 2 и 4 работни дни, като единствените условия за нейното осъществяване са следните:

  • Артикулът да НЕ е с нарушена цялост, носен, пран, гладен, както и да не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв.
  • Артикулът да има запазен търговски вид и да го придружават всички негови етикети и опаковки!

ВРЪЩАНЕ

Връщане на артикул може да се осъществи веднага след като се свържете с нас и обсъдим детайлите по връщането! На кратко, за да не изтощаваме Вас с подробна бюрокрация, ние имаме за задача да подготвим целия процес и да уведомим Еконт, че ще бъде направено връщане, като им предоставим цялата необходима информация. Те от своя страна ни подготвят номерче за бъдещата операция и ние го предоставяме на Вас. По този начин, когато отидете в Еконт с дрешката е достатъчно единствено да предоставите номерчето и нея, без необходимост от адреси, имена и т.н.

Единствените условия, които изискваме от вас са:

  • Артикулът да НЕ е с нарушена цялост, носен, пран, гладен, както и да не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв.
  • Артикулът да има запазен търговски вид и да го придружават всички негови етикети и опаковки!

Веднага след като получим върнатия артикул и се уверим, че всички условия за изпълнени правилно, ние ще преведем паричките Ви обратно като наложен платеж. В случай, че плащането е направено с банкова карта,възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 4 работни дни.

Процесът по връщане отнема между 2 и 4 работни дни!

ВНИМАНИЕ! Доставките по ЗАМЯНА и ВРЪЩАНЕ се поемат от клиента!

Моля, НЕ изпращайте пратки преди да се свържете с нас предварително!

Благодарим Ви!

Share