Уважаеми клиенти,

Замяна или връщане на артикул/и може да бъдат лесно осъществени до 14 дни след закупуването и получаването на артикула. Размерът е неподходящ, не отговаря на очакванията Ви или просто не Ви харесва? Не се притеснявайте! Тук може да намерите цялата необходима информация как да замените настоящия продукт за нов или да си върнете сумата, която сте заплатили.

Моля, преди да пристъпите към описаните по-долу варианти, да се свържете с нас на тел: 0899130214, и-мейл (info@infantjoy.bg) или фейсбук месинджър, за да Ви предоставим всички необходими детайли и да подготвим процеса за Вас като го направим максимално бърз и удобен!

А ето как точно става:

ЗАМЯНА

Замяната на даден продукт може да се направи веднага след като се свържете с нас, за да обсъдим детайлите по връщането му и закупуването на новият! На кратко, за да не Ви изтощяваме с подробна бюрокрация, ние имаме за задача да подготвим целия процес за Вас като уведомим Еконт, че предстои да бъде направена замяна. Ние им предоставяме цялата необходима информация относно замяната (получател, подател, какво ще се замени и т.н.), а те от своя страна ни подготвят номерче за бъдещата операция (товарителница) и ние го предоставяме на Вас.

По този начин, когато посетите Еконт е достатъчно единствено да предоставите номерчето (товарителницата) и след това самия артикул, без необходимост от допълнително диктуване.  Веднага щом получим върнатата дрешка, ние ще изпратим новата, която сте пожелали, към Вас.

Всяка разлика в цената би могла да бъде възстановена от необходимата страна под формата на паричен превод в Еконт.

Замяната ще отнеме между 2 и 4 работни дни, като единствените условия за нейното осъществяване са следните:

  • Артикулът да НЕ е с нарушена цялост, носен, пран, гладен, както и да не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв.
  • Артикулът да има запазен търговски вид и да го придружават всички негови етикети и опаковки!

ВРЪЩАНЕ

Връщането на артикул може да се осъществи веднага след като се свържете с нас и обсъдим детайлите на съответната поръчка. А след това, на кратко, за да не изтощаваме Вас с подробна бюрокрация, ние имаме за задача да подготвим целия процес и да уведомим Еконт, че ще бъде направено връщане, като им предоставим цялата необходима информация. Те от своя страна ни подготвят номерче за бъдещата операция (товарителница) и ние го предоставяме на Вас. По този начин, когато посетите Еконт е достатъчно единствено да предоставите номерчето, а след това артикула, без необходимост от допълнително диктуване на информация.

Единствените условия, които изискваме от вас са:

  • Артикулът да НЕ е с нарушена цялост, носен, пран, гладен, както и да не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв.
  • Артикулът да има запазен търговски вид и да го придружават всички негови етикети и опаковки!

В случай, че плащането е направено чрез наложен платеж, възстановяването на суми се извършва като наложен платеж ИЛИ по банков път. В случай, че плащането е направено с банкова карта,възстановяването на суми се извършва директно чрез нареждане на обратна операция (REFUND) по картата с която е направено плащането в срок от 3 работни дни. 

Процесът по връщане отнема между 2 и 4 работни дни!

ВНИМАНИЕ!
*Доставките по ЗАМЯНА и ВРЪЩАНЕ се поемат от клиента освен в случаите на допусната грешка от наша страна.
*В случаите, когато клиентът ползва безплатна доставка за поръчка с обща сума над 99лв и в последствие желае да върне част или всички артикули, ако общата сума падне под 99лв, то сумата заплатена от нас за първоначалната доставка на стоките ще бъде удържана от сумата за възстановяване.

Моля, НЕ изпращайте пратки преди да се свържете с нас предварително!

Благодарим Ви! За нас е чест да сте наши клиенти! 🙂

Share